Întrebări frecvente

F.A.Q. Nu am primit factura. Ce fac?

Te rugam sa ne comunici acest lucru in cel mai scurt timp, contacteaza-ne in cel mai scurt timp.

F.A.Q. Nu am primit certificatul de garantie, cum procedez?

Te rugam sa ne comunici acest lucru , contacteaza-ne in cel mai scurt timp pentru remedierea erorilor.

F.A.Q. Am primit un produs cu defect din fabricatie, ce trebuie sa fac?

Daca, din orice motiv, nu esti multumit de produsul pe care l-ai cumparat, poti sa il returnezi in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care ti-a fost livrat de catre curier.
Produsele pot fi returnate completand formularul de retur, aflat in contul tau de client.

F.A.Q. Cum aflu daca produsul a fost reparat?

Unul dintre operatorii nostri va contacteaza de fiecare data cand exista o schimbare a starii produsului dumneavoastra. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati.

F.A.Q. Pot aduce personal produsul in service?

Da, puteti preda personal produsul defect, la sediul nostru, va rugam sa ne contactati pentru detalii.

F.A.Q. Care este avantajul unei comenzi online?

Avantajele sunt multiple, cumperi rapid, cumperi in siguranta, cumperi produse din diverse categorii din confortul casei tale.

F.A.Q. Cum verific daca produsul este eligibil pentru retur?

Verificati daca produsul corespunde criteriilor de retur.

F.A.Q. Nu sunt multumit de produs. Cum procedez pentru retur?

Verificati daca produsul corespunde criteriilor de retur. In mai putin de 14 zile de la primirea/ridicarea produselor trebuie sa completati avizul de returnare, din contul dumneavoastra, dupa care tipariti avizul de expeditie.

F.A.Q. Produsul s-a defectat. Cum procedez pentru a fi reparat in garantie?

Te rugam sa ne comunici acest lucru in cel mai scurt timp, contacteaza-ne in cel mai scurt timp.

F.A.Q. Se pot returna produsele resigilate?

Toate produsele se pot returna in aceeasi stare in care au fost livrate, insotite de ambalajul original si fara urme de uzura sau socuri.

F.A.Q. Contact si program de lucru service

Programul de lucru afisat pe site, contacteaza-ne

F.A.Q. Cum pot anula sau modifica o comanda activa?

Te rugam sa ne contactezi telefonic

F.A.Q. In cat timp primesc banii inapoi in urma returului efectuat?

In maxim 14 zile dupa confirmarea rezolvarii returului.

F.A.Q. Pot folosi banii proveniti in urma unui retur pentru o comanda noua?

Da, banii proveniti in urma unui retur pot fi folositi pentru achitarea altui produs, trebuie sa inregistrezi comanda telefonic.

F.A.Q. Cand se livreaza comanda mea?

Pentru produsele vandute de RedMall, imediat ce predam curierului comanda ta vei primi un email care va contine data estimativa de livrare.
Daca ai ales sa ridici comanda din magazin sau dintr-un punct de livrare, atunci cand produsele tale sunt pregatite, va contactam telefonic sau prin e-mail.


Accept

RedMall.ro foloseste cookie-uri. Prin navigarea pe acest site, sunteti de acord cu folosirea lor.